Özel Etki Alanlı Blogger Sorununa Çözüm

1-2 haftadır devam eden özel etki alanlı blogger bloglarına girilememe sorununa çözüm bulundu. Yapmanız gereken şeyler şunlar:
Öncelik eski A Records ve CNAME ayarlarını silin. (burası önemli çünkü tekrar düzenleyeceğiz.)
Daha sonra yeni 3 tane A records ekleyin. A değerleri şöyle olacak:

sitenizinismi.com 216.320.32.21
mail.sitenizinismi.com 216.320.32.21
www.sitenizinismi.com 216.320.32.21


Bu ayarları ekledikten yaklaşık 10 dk. sonra sitenize artık giriş sorunu yaşanmıyor. Yani ayarları yaptıktan hemen sonra deneyip de giremezseniz panik yapmayın ve bekleyin.
İsimtescil için ekran görüntüsü:
isimtecil ekran görüntüsü
Dnspark.net ekran görüntüsü:
dnspark.net ekran görüntüsü

Daha önce takip ettiyseniz şurada tartışılmıştı.

GoDaddy açıklaması 5. yorumda.

Related Posts

Özel Etki Alanlı Blogger Sorununa Çözüm
4/ 5
Oleh

16 yorum

17 Haziran 2010 15:21 delete

Merhaba açıklama için teşekkürler isimtescil ve dnspark ekran görüntüleri mevcut fakat ben godaddy üzerinden işlemlerimi yapmak zorundayım. işlemleri yapmaya çalıştım sonuç alamadım benim için biraz daha açıklayıcı bir cevap yazabilirseniz çok mutlu olurum. Sağlıcakla kalın

orhanyilmaz53@gmail.com

Reply
avatar
17 Haziran 2010 15:31 delete

Merhaba @Orhan, eğer sitenin ismi Akademik Özgürlük ise ben sitene girebiliyorum Türk Telekom dns leriyle. Bu demektir ki başarmışsın yapmayı. Eğer hala giremediğini düşünüyorsan bana godaddy'nin bu ayarlarının yapıldığı bir ekran görüntüsü verirsen yardımcı olmaya çalışırım. Yok eğer artık sen de girebiliyorsan gene de bir ekran görüntüsü gönder ki diğer arkadaşlar da yararlansın. Selamlar.

Reply
avatar
19 Haziran 2010 06:36 delete

godaddy üzerinden yapamadım
nasıl yapılır anlatabilirmisin

Reply
avatar
20 Haziran 2010 09:37 delete

@tuncay maalesef godaddy kullanmadığım için yapamıyorum. Ama bana bir ekran görüntüsü verirsen yardımcı olmaya çalışırım. Selamlar.

Reply
avatar
21 Haziran 2010 14:48 delete

Godaddy hesabınıza girin
Domain manager kısmından ilgili domaini seçin
Total DNS'in altındaki Total DNS Control linkine tıklayın
CNAMES kısmında Blogger'a domain yönlendirmesi yaparken eklemiş olduğunuz www host adlı ve (Points to) ghs.google.com değerli CNAME kaydını silin
A (Hosts) kısmında bulunan "Add New A Record" butonuna tıklayın ve şu değerleri girin
Host Name: www
Points To IP Adress: 216.239.32.21
TTL: 1 Hour
Ayarlarınızı kaydedin. Birkaç dakika içinde blogunuza erişilebiliyor olacaktır.

Alıntı: http://www.ahmethakan.net/2010/06/blogger-ucretli-domain-erisim-problemi.html

Reply
avatar
22 Haziran 2010 12:35 delete

http://i1006.hizliresim.com/2010/6/22/5595.jpg
siteye erişim var ancak blogger üzerine yüklediğim videolar gözükmüyor, acaba ayarlarda bir eksiklikmi var yardımcı olabirimisin?

Reply
avatar
Adsız
22 Haziran 2010 23:17 delete

arkadaşım isim tescil için resimdeki gibimi yoksa yazındaki gibimi yapılacak? isim tescilden alınmış resim eskimi?

Reply
avatar
Adsız
22 Haziran 2010 23:19 delete

320 mi 239 değilmi o? 320 yi kabul etmiyor :S

Reply
avatar
23 Haziran 2010 05:11 delete

@Tuncay bana bir yanlışlık yok gibi göründü. Videolarını şimdilik başka yerlerde sakla istersen, en azından sorun düzelene kadar.
@Adsız1 resim eski değil yeni, ayarları resimdeki yapman lazım. Yazıda da aynı şey yazıyor zaten.
@Adsız2 anlatmak istediğini biraz daha açar mısın?

Reply
avatar
23 Haziran 2010 09:10 delete

yazıdaki ip adresine yönlendirme yapılamıyor hata veriyor....

Reply
avatar
23 Haziran 2010 09:27 delete

@Yılmaz şu an yorumunu okuduğun bu blog gibi, ben diğer iki bloguma da o ip yönlendirmeleri ile giriyorum. Yapılacakları bir daha gözden geçirip dene istersen.

Reply
avatar
29 Haziran 2010 07:21 delete

aynı durum bende de var 404 hatası veriyor anlamıyorumda sinir olucam

Reply
avatar
25 Temmuz 2010 07:35 delete

Natro için bir çözümü yok mu? Hâlâ bloglara giremiyoruz. Teşekkürler.

Reply
avatar
28 Temmuz 2010 12:27 delete

Natro kullanmadığım için tam olarak bilemiyorum ama hemen hemen aynı yöntemler olmalı. Servis sağlayıcınızı biraz kurcalayın.

Reply
avatar
Adsız
16 Eylül 2010 14:32 delete

daha.net için açklama yapablrmsnz lütfen?

Reply
avatar
15 Aralık 2010 03:57 delete

Yukarıdaki sıkıntıyı ww.acemiasci.com sayfam için ben de yaşıyorum. blogger sayfamı, google apps özel etki alanından domain alarak bu adrese geçtim. yaklaşık 5 yıldır bu adresteyim ancak şu anda sayfama ulaşamadığım gibi, googleda sorunumu bildirecek bir adres bile bulamıyorum.
yardımcı olabilir misiniz?

Reply
avatar

Copyright © 2010 Dofy.org. Tüm hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.